MENEYEDIHKAN! Baru Naik Pelaminan, Mempelai Wanita Ini Harus Malu Gara-gara Hal Sepele Ini... [1]

Hal itu dikarenakan Nurul malu menampakkan wajahnya yang kacau balau karena riasan yang rusak.


Ia juga mengingatkan kepada netizen agar memilih wedding planner yang terbaik, agar kejadian serupa tak terulang.

Berikut ini unggahan lengkap Nurul Hidayah media sosial Facebook miliknya.

"Saya ingin meminta maaf jika pada sabtu yang lepas semasa majlis saya, saya hilang kejap disebabkan malu untuk berjumpa sahabat dgn keadaan muka saya.
Dan rasa bertuah dikelilingi sahabat yg sentiasa ada untuk sy dan tacap balik muka saya.
Saya xnk mendedahkan mana2 pihak cukuplah memberi peringatan supaya pilihla wedding planner yg terbaik untuk hari bahagia anda nanti.

Ambik yg murah boleh tapi pastikan berkualiti yer.

Sekali seumur hidup tu beb. Sedikit kecewa tp semua benda dah lepas .Sekian gambar untuk tatapan sebagai pengajaran... Lanjutkan


Halaman selanjutnya:

Komentar

Postingan populer dari blog ini

ASEEEK MENANG BANYAK! SPG Mabuk Minta Anter Ke Hotel. Didalam Mobil "Anu"-nya Dibuka Katanya Gerah. Sopir Taksi: "Dilihat Dosa Kaga Dilihat Penasaran". Sampai Hotel Kejadiannya Begini...

ASEEEK MENANG BANYAK! SPG Mabuk Minta Anter Ke Hotel. Didalam Mobil "Anu"-nya Dibuka Katanya Gerah. Sopir Taksi: "Dilihat Dosa Kaga Dilihat Penasaran". Sampai Hotel Kejadiannya Begini...

HEBOH! Kakek Nelayan Ini Nikahi Gadis Belia. Ternyata "Anu"-nya Bikin Merinding Disko